TAILERRA: 3D inprimaketa

02/03/2020

San Jorge CIFPko Elektrizitate eta Elektronikako irakasleek irakasten diete E.S.O.-ko ikasleei. I.E.S. Zunzunegui, zer jakin behar dute etorkizunean lanpostuak sartzeko

SICUR: Nazioarteko Segurtasun Erakusketa

2020/02/20

Elektrizitate eta Elektronika Saileko irakasleak Madrilera joango dira Nazioarteko Segurtasun Erakusketara, hau da, Espainiako segurtasunerako nazioarteko erreferentzia handia da. Bi urtez behin, segurtasun globaleko enpresa, elkarte, profesional eta erabiltzaileak biltzen ditu Madrilen esparru publiko eta pribatuetan.

INSER ROBOTICA: Emakume Teknologikoa

2020/02/20

Elektrizitate eta Elektronika Saileko irakasleek Inser Reboticaren instalazioak bisitatu dituzte, 1986an sortua, 1973an Espainian lehenengo robot integratua egin zuen beste enpresa batetik, industria errealitatea barrutik ikusi dute, aurreiritzi zaharrak baztertu eta ezagutzea Lehen eskuko ingurune teknologikoki aurreratuak.

Ikasenpresa IX. Azoka

2020/02/20

Joan den otsailaren 6an, IX. Ikasenpresa Azoka egin zen Eibarren, eta Euskadiko LHko 2.200 ikasle inguru bertaratu ziren, 442 proiekturekin. CIFP San Jorge LHII zentroak lau proiektu aurkeztu ditu: batetik, Ibilgailu Automobilen Elektromekanikako EMHZko 2. mailako ikasleek aurkeztutakoak, eta, bestetik, Kalitatearen Analisi eta Kontrolerako Laborategiko GMHZko 2. mailako ikasleek aurkeztutakoak.
Zorionak guztioi egindako lanagatik!

TAILERRA: Tour birtuala

14/02/2020

San Jorge CIFPko Elektrizitateko eta Elektronikako irakasleek Zunzunegui IES DBHko ikasleei argazkiak egiten dituzte 360º-an

Elektromekanikako ikasleak aurtengo Euskelecerako formakuntza jaso dute

2020/02/04

Tknikan, Errenterian, Euskeleceko ibilgailuaren atal elektrikoaren inguruan eman zuten ikastarora joan ziren San Jorgeko elektromekanikako ikasleak.

GESTO: goritasun handiko bonbillak ordezkatzen ditu LED argiztapena

2020-02-07

CFGMko 1. mailako ikasleak: INSTALAZIO ELEKTRIKOAK ETA AUTOMATIKOAK aldatu egiten dira CIFP San Jorge sarrerako argiztapena

Itelazpik Lanbide Heziketa Publikoko bi proiektu teknologiko saritu ditu.

I. ITELAZPI Saria lanbide heziketako lanik onenari, bigarren saria CIFP San Jorge LHIIko, Javier Rojo ikasleari.

IKASENPRESA 19/20 LEHIAKETAren oinarriak

2020/01/30

CIFP San Jorge LHIIk 19/20 IKASENPRESA LEHIAKETA antolatu du, 19/20 ikasturtean ikastetxean sortutako Ikasenpresentzat
Bideoak bidaltzeko azken eguna: 2020ko otsailaren 28a. Animatu eta parte hartu!

San Jorge LHIIko ikasleak Bizkaia Iraunkorraren Aldeko Gazteen III. Foroan

10-12-2019

Aurreko edizioetan bezala, Bizkaiko Foru Aldundiko Iraunkortasun eta Ingurune Naturala Zaintzeko Sailak, Eusko Jaularitzarekin batera eta Ingurugelaren koordinaziopean Bizkaia Iraunkorraren Aldeko Gazteen III. Foroa antolatu zen. Abenduaren 10ean Bilboko Ingeniaritza Eskolan egin zen II. Eraikinean, UPV/EHUn.