Euskararen eguna en la recta final del Euskaraldia

• 03/12/2018 |

San Jorge ikastetxeak Euskararen Nazioarteko Eguna ospatzen du Euskaraldia bukatzen den egun berean. (En castellano)

Patata tortilla txapelketa izan genuen eta urtero egiten dugun bezala mural zuri handi bat jarri genuen eskolako sarreran bakoitzak nahi zuena idatzi ahal izateko: esaldi, berba, gogoeta, irudi, bertso…. Euskal musika ere izan genuen jai giroa sortuz.

Mila esker Telekomunikazioko goi eta erdi mailako zikloetako ikasleei bideo eta megafonia muntaiagatik, mila esker laguntza eskaini duten ikasleei, irakasleei, elkarbizitza guneko langileei eta parte hartu duzuen guztioi ere.
Euskara taldeak baiezko balorazioa egiten du bai Euskararen Egunean baita Euskaraldian izan den parte hartzeari (40 inguru ahobizi eta belarriprest)

Euskara taldea

(En castellano)